Czym charakteryzuje się rzetelny gabinet dentystyczny?

Od wielu lat ten sam personel

 

Zgrany stały zespół darzący się nawzajem zaufaniem, a także posiadający takie same zaufanie u pacjentów to podstawowa wartość każdego gabinetu stomatologicznego. Czego przeciwieństwem są gabinety, gdzie personel często się rotuje (z różnych przyczyn), nie tworząc ducha gry zespołowej.

Z naszymi lekarzami wiążemy się na dłużej. Jeśli są dobrymi fachowcami którzy zdobyli sympatię i zaufanie pacjentów, robimy wszystko, aby zostali z nami na stałe. Stanowi to gwarancję dla pacjentów, że wracając po pewnym czasie z problemem, trafią do tego samego, znanego sobie lekarza. Dodatkowo tworzy to dobry klimat pracy, gdy zespół jest zżyty i gotowy do współdziałania.

     

Wygodna i dobrze wyposażona poczekalnia

 

Recepcja i poczekalnia stanowią wizytówkę gabinetu stomatologicznego. O ile gabinety zabiegowe nie odbiegają od przyjętych standardów, to miejsce, gdzie załatwiane są sprawy formalne, czy miejsce, gdzie bez stresu i wygodnie można poczekać na przyjęcie przez lekarza buduje wyobrażenie o tym, czego po gabinecie można się spodziewać.

Ponieważ znajdujemy się na Pradze od wielu już lat, postanowiliśmy dać wyraz naszemu przywiązaniu do miejsce adekwatnym wystrojem recepcji i poczekalni. Nieco surowy, industrialny szkielet zdobią komiksy z praskimi historiami, które spodobają się zarówno dorosłym i dzieciom, które mogą wziąć udział w tworzeniu historii praskiego zoo...

Do tego wygodne krzesła, niezastąpione Panie recepcjonistki, wreszcie sama wizyta, i ten efekt w postaci zdrowych, pięknych zębów...

     

Bezpłatny przegląd uzębienia przy pierwszej wizycie

  Przychodzą do nas pacjenci skarżący się na opłaty pobierane przez niektóre gabinety przy pierwszej, kontrolnej wizycie. My uważamy, że każdy pacjent zasługuje na to, by wiedzieć, w jakim stanie znajduje się jego uzębienie. A w przypadku zdrowych zębów należą się wyłącznie gratulacje, a nie rachunek.
     

Przypomnienie terminu wizyty

 

Zadaniem gabinetu jest pilnować zbliżających się terminów wizyt, dla dobra pacjenta, obarczonego innymi zadaniami, ale też dla komfortu pracy lekarzy, którzy w przypadku wiedzy o absencji, mogą przyjąć innych pacjentów.

Pamiętamy o zbliżającym się terminie wizyty, czy terminowej kontroli uzębienia, dlatego prosimy Państwa o numery telefonów, maile – dzięki temu pozostajemy w kontakcie.

     

Gwarantuje rzetelną diagnostykę, kompleksowe oraz interdyscyplinarne leczenie

 

Najważniejszą wartością leczenia, poza satysfakcjonującym i długotrwałym efektem, jest wiedza: o stanie zdrowia, przebiegu leczenia i kosztach z tym związanymi. Nie do przyjęcia jest przedmiotowe traktowanie pacjenta, który ma tylko siedzieć na fotelu i przy wyjściu uiścić należność.

Przede wszystkim informujemy o wszystkim, co leczenia dotyczy – o kondycji przed przystąpieniem do leczenia – często zlecamy dodatkowe badania – jeśli jest to konieczne, włączamy do procesu leczenia lekarzy innych specjalności. Jest to zgodne z tendencją, która traktuje leczenia jako całość – obejmującą leczenie zachowawcze, chirurgiczne, endodontyczne, protetyczne, implantologiczne i ortodontyczne pod kierownictwem lekarza prowadzącego. Wyłącznie przy pełnej informacji pacjent jest w stanie świadomie podejmować decyzje o tym, w jakim zakresie przeprowadzone będzie leczenie.

     

Dysponuje odpowiednim wyposażeniem (sprzęt, narzędzia, materiały)

 

Gabinet stomatologiczny to ludzie w nim pracujący i sprzęt, którym się oni posługują. Nic po najlepszych rękach w branży, jeśli nie mają na czym pracować. Dlatego jednym z najważniejszych elementów gabinetu to odpowiedni i dobrze serwisowany sprzęt oraz najwyższej jakości narzędzia i materiały.

Śledzimy to, co się dzieje w branży i wybieramy najlepsze, co aktualnie jest oferowane. Aby pacjenci mieli wybór.

     

Gwarancja wykonania usługi dentystycznej

  Każdy przypadek stomatologiczny jest inny – nie wszystko można zrobić przy jednorazowej wizycie. Często jest tak, że nie od razu udaje się wyleczyć ząb, wypełnić ubytki, zbudować protezę, która przetrwa lata. W przypadku, gdy naprawa nie jest wystarczająca trwała, praca jest powtarzana, lub uzupełniana o niezbędne czynności.
     

Krótkie terminy przyjęć

 

Niestety pokutuje w Polsce przekonanie, że ząb chory, gdy boli. Wtedy zazwyczaj jest za późno, by załatwić sprawę mała pracą stomatologiczną, wtedy zazwyczaj się śpieszy. Bo boli... Elastycznie pracujące gabinety stomatologiczna zawsze znajdują czas dla naglących przypadków.

Wiemy jak jest, dlatego staramy się, aby terminy przyjęć były jak najkrótsze. Tak dobieramy dyżury, by lekarz zawsze znalazł czas dla potrzebującego.

Również w przypadkach mniej pilnych jesteśmy w stanie zagwarantować krótkie terminy przyjęć.

  • Stomatologia zachowawcza - codziennie.
  • Protetyka - na miejscu.
  • Poważniejsza chirurgia - na następny dzień.
  • Konsultacje ortodontyczne - maksymalnie do 2 tygodni.
  • Konsultacje implantologiczne - do 2 tygodni
     

Parking przed gabinetem

 

Przyjemnie jest wiedzieć, że przyjeżdżając na wizytę nie trzeba będzie szukać miejsca do parkowania w niewiadomej odległości od gabinetu.

U nas bezpłatny parking znajduje się tuż pod witrynami – wzdłuż ulicy Brzeskiej.